| Litter star world |
Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my
Thursday, January 16, 2014 • 7:28 PM • 3 comments
Assalamualaikum blogger sekalian ,

Harini hana nak join satu giveaway yang sangat sangat best dan menarik hadiahnya . Hana terbaca pasal giveaway ni dekat blog kak lyssa . So dengan teruja nak join jugak nak join jugakkkk . hewhew .

Mari baca selanjutnya dan syarat syaratnye yea ^^
Sebelum tu jum lah join sekali . Dekat bawah ni disertakan banner . kalau nak join klik je link bawah banner tu nanti ade lah keluar syarat syaratnya .

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76
Gojesskan banner dia . warna emas gitu . hihi . okey sekarang hana nak tunjukkan kat korang ape yang kita akan dapat kalau kita ada rezeki untuk menang . 

2x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 seorang
4 x Pemenang bertuah akan mendapat RM100 seorang

Walaupun jumlah pemenang yang ditawarkan sangat kecil . tapi dengan izin yang maha kuasa mana tahu boleh menangkan ? 

Cara nak join , kita kena ceritakan kalau kita dapat duit RM 300 tu kita nak buat apa . so marilah ikuti kisahku ini . haha * ayat poyoh 

Kalau saya dapat RM 300 tu saya akan bagi RM 100 dekad mak ayah saya sebab orang kata kalau dapat apa apa rezeki pertama atau yang lumayan kita kena bagi dekad orang tua kita supaya rezeki itu jadi berkat . dan ade lebih lagi RM 200 kan ? tepat tepat untuk beli barang idaman hana . Akhir akhir ni hana nak sangat beli produk kecantikan dari Janna Lawa . Produk dia sangat sangat bagus dan kesannya effective . Sapa tak nak beli kan kalau barang tu betol betol boleh digunakan . Dari minggu lepas asyik dok usya usya je produk tu dekad internet tapi duet takde nak beli *huwaaa sedih . Al maklum lah budak lepasan espiyem yang jadi penganggur tanam anggur dekad rumah . Nak carik kerja tapi satu orang pun taknak bagi kite kerja :"( *lap air mata . Haha . So . itulah yang akan hana buat kalau hana dapat duet RM 300 tu . 

Kalau dapat RM 100 pulak . Hana nak simpan duit tu . Hana nak jadikan duit belanje atau sparepart time nak pergi timesquare nanti . Percaya tidak saya tak pernah pergi tempat tu ? sedihnyaa . So kita kumpol duit banyak banyak lepastu pergi sana dan main permainan macam budak budak . hihi . Al maklumlah mak ayah sibuk kerja . Sapa nak bawak pergi sana kan . 

Okeyh stop . membebel panjang pula . Bagi sesiapa yang nak join tu . Bolehlah ikut cara dibawah ini . Mudah Senang dan Ohsemm ^^

Macam mana nak join ?

1. Tajuk blog : Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my
2. Letak banner yang macam kat atas ni berserta dengan link ini http://www.nile.com.my/page.php?cd=76 dalam banner itu .
3. Dalam entry, ceritakan sikit "kalau aku dapat RM300 tu, aku nak .................."
4. Email to give_away@nile.com.my segala detail korang .
a. Blog Link :
b. Full Name :
c. Phone Number :


Dah join, check keputusan cabutan bertuah tu di sini : Link Comel

Expired : 21/01/2014 12 pm .


PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING