| Litter star world |
✿ Segmen Kad Raya by DiyanaHani ✿
Wednesday, July 24, 2013 • 6:03 AM • 1 comments

Assalamualaikum kawan kawan ,

Apa khabar ? Sihat tak ? Macam mana puasa ? Okey ? Hehe . Jangan ponteng ponteng tau . Dekad sini hana nak buat entry tentang tajuk di atas itu . Macam best je tajuk dekat atas tu kan ? Mestilah best ! Boleh dapat kad raya tu . Bukan senang tau orang nak bagi kita kad raya . Hehe . Kalau ada rezeki insyaAllah lah dapat . Doakan hana okeyy . Tanpa melengahkan masa . Mari kita bersama sama lihat segala yang berkaitan dengan tajuk post entry hana kali ni . Segmen ini di anjurkan dan dibuat oleh  DiyanaHani .


 


 Segmen Kad Raya by DiyanaHani berlangsung selama seminggu iaitu bermula pada 20/7/2013 sehingga 27/7/2013.Segmen ini  diadakan untuk memberi penghargaan kepada penyokong-penyokong blog ini bersempena dengan hari raya aidilfitri yang akan tiba tidak lama lagi. 


KLIK BANNER DAN JOIN 

Okey itu dia yang berkenaan dengan entry . Sekarang ni macam tak lengkap je kan kalau hana tak kemukakan syarat syarat untuk sertai segmen ni . Hehe . Kalau nak tahu . Jum baca bawah ni . Simple je syarat dia . 

5 Langkah Mudah
 Follow Blog DiyanaHani
 Buat Entry bertajuk Segmen Kad Raya by DiyanaHani
 Copy coding entry yang telah disediakan dan pastekan di ruangan HTML & publish
 Like ---> 

 Letakkan URL Entry Segmen di ruangan komen ini.


 
Kalau dah tunjuk syarat kenalah tunjuk bahan bukti ye dak ? hehe . so inilah bahan bukti bahawasanya hana telah mematuhi segala syarat yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur .

  Done follow blog  DiyanaHani



  Done like this ./ 


Alhamdulillah , sampai sini sahaja entry untuk kali ini . Semoga berkat ramadhan ini . Dapatlah hana merasa untuk dapat kad raya yang special dari Diyana . Hehe . Semoga berjumpa lagi . Selamat malam , 

nota comel untuk korang semua 
MARILAH KITA BERSAMA SAMA
 MEMERIAHKAN SEGMEN INI
KALAU TIDAK ANDA RUGI . HEHEHE .




PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING