| Litter star world |
✿ Segmen Jom Pilih Hadiah Raya! ✿
Saturday, July 20, 2013 • 12:17 AM • 0 comments

Assalamualaikum blogger reader , 

Jum kita bersama sama memeriahkan segmen JOM PILIH HADIAH RAYA yang dianjurkan oleh kak Nabiela Biela yang comel ni . hehehe . 

Semperna ramadhan ni . Apa salahnyalah kan kita meringankan tulang menaip dan mencari pahala tambahan . So hana dah pasang niat dari awal . Akan post jugak entry pasal segmen ni dan hana nak sangat join . Sebab apa nak sangat join ? Sebab hadiahnya menarik . Okey untuk tahu lebih lanjut . Jum kita baca sampai bawah . 


Okey nampak tak banner kat atas tu , kalau nak tahu lebih lanjut boleh klik terus dekad banner tu . tapi kalau nak dengar penjelasan daripada hana . Teruskan membaca . Hehe . 

Kalau nak join segmen ni . Kita kena patuhi segala syarat yang telah ditetapkan . Sebelum mengemukakan syaratnya . Korang kena baca dan teliti ayat dekad bawah ni . Dan kalau rajin . Klik la jugak nama nama yang ada pada ayat tu . 



Segmen ini dianjur oleh Nabila Biela dan ditaja oleh IesyahShadhira, NazirahDr AisyahHasrul HassanEjulzCik WanieLinteddy DesignTiey SmilezKyra Hizrina , Miszz NadeaNor FarhanahNFH Boutiques , Insyirah Collection, Cap Ayam BrandShawls To LoveNur Be'lla CollectionHandmade Bag,De Nasuha TeamHijab Pilihan dan jom ping entry di Pingje.org.

Okey , sekarang ini , hana nak mengemukakan syarat syarat untuk join segmen ni . Senang sangat lah syaratnya . Sempat lagi kalau korang semua nak join benda ni . Tak ambil masa lama pun untuk penuhi syarat syarat ini . Haa . Tertunggu tunggu lah tu apa syaratnya kan . Okey sila baca syarat syarat di bawah ini dengan penuh penghayatan . 



SYARAT-SYARAT
1) Follow dan like pages blog ni
2) Buat satu entry dan tampal banner kat atas yang di link kan terus ke entry ni
3) Pilih dua hadiah yang korang nak
4) WAJIB COPY PASTE AYAT DIBAWAH INI LETAK DALAM ENTRY*pastikan semua link hidup*-----

Segmen ini dianjur oleh Nabila Biela dan ditaja oleh IesyahShadhira, NazirahDr AisyahHasrul HassanEjulzCik WanieLinteddy DesignTiey SmilezKyra Hizrina , Miszz NadeaNor FarhanahNFH Boutiques , Insyirah Collection, Cap Ayam BrandShawls To LoveNur Be'lla CollectionHandmade Bag,De Nasuha TeamHijab Pilihan dan jom ping entry di Pingje.org.
5) Follow blog, like pages dan klik iklan sponsor
6) Pemilihan pemenang melalui random dan top reffral
7) Tamat 24/7/2013 *10 hari sahaja*


Senang ke tidak syarat syarat nye . Senangkan . Hehe . Jadi marilah kita beramai ramai join dan serbu segmen ni . Akhir kata . Eh belum akhir lagi . Tak adil dan tak puas hati lah kalau tunjuk syarat tak tunjuk bukti kan ? Dekad syarat no 1 dan 5 , kak nabiela suruh 'Follow blog , Like pages , Dan klik iklan sponsor' . Jadi di sini hana nak tunjuk kan bukti supaya kita tak di anggap menipu . hehe .

  Done follow blog dan like fan pages kak Nabiela Biela 



  Done follow blog IESYAH 


 Done follow blog SHADHIRA

 Done follow blog  NAZIRAH

 Done follow blog DR AISYAH


 Done like all pages







Haa . Ini semua bukti taw . Saya tak main tipu . Hehe . Korang nak tahu hadiah hadiah yang
 ditawarkan tak ? ianya SANGAT MENARIK dan OHSEMM .


Hehe . Inilah masa yang ditunggu tunggu . Hana diberi peluang untuk memilih dua hadiah sendiri . InsyaAllah kalau ada peluang untuk menang . Dapat lah hadiah yang hana pilih ni . InsyaAllah . Amin . Harap harap menanglah . hehehe . Di sini hadiah yang hendak hana pilih ialah :-

Kueh Raya dan Duet Raya 

Best tak pemilihan  yang hana buat ? Kata hadiah hari raya . Hah . Ni baru hadiah yang tepat . Hehe . Akhir sekali . Hana harap blog dan nama hana akan naik semasa pemilihan . Amin

p/s : JOM JOIN SEGMEN 'JOM PILIH HADIAH RAYA'
RUGI KALAU TA JOIN
SIAPA CEPAT DIA DAPAT


PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING