| Litter star world |
Pujaan Hati
Saturday, November 24, 2012 • 4:25 PM • 0 comments
#now playing : Pujaan Hati :'(


Assalamualaikum & selamat pagi semua . Harini hari ahad . Hari yang best tidur ye . Tambah pulak macam nak hujan ye . Arghhhh tapi jangan lah hujan sebab harini hana nak 'hang out' dengan member member ke pusat hiburan kanak kanak *di tanjung rambutan . kah3 . eh pulak dah boleh cenggitu . Tak ade lah . Harini hana betul3 nak hilangkan tension . So hana nak jumpa kawan baik hana . Dah dekad 4bulan tak jumpa dia . Nak jumpa dia . Nak nangis dengan dia . Nak luahkan semua dengan dia :'( . Dear sahabat . Wait for me keyh . 

Awak semua tahu tak ? Hana ade pujaan hati taw . Semua kawan kawan hana tahu . Hana cintakan die k . SAYANG , SUKA DAN CINTA mempunyai maksud yang sangat berbeza . 

Saat kau MENYUKAI seseorang, kau

ingin memilikinya untuk keegoanmu

sendiri.
Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau
ingin sekali membuatnya bahagia dan
bukan untuk dirimu sendiri.
Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan
melakukan apapun untuk kebahagiaannya
walaupun kau harus mengorbankan jiwamu

Lagu pujaan hati ni mendalam sangat maksudnya dalam hidup hana . Haritu saje saje test suara nyanyilah depan ayah . Kih3 . Ayah kate 'apesal dgn anak ayah ni ? putus cinta ke ? ' *whoaaa ayah sorang jele yang paham perasaan kite yah >.< . Tapi kita tak putus cinta sebab kita tak bercinta . TAPI anak ayah ni tengah PATAH HATI :'( . 

Bak kate Arayy : Aku teringin sangat nak satu Tedyy Bear yang boleh bercakap , aku nak luahkan semua perasaan aku dekat dia , :'( huwaaaaa

Keyh aku sedih k . Aku nak bahagia . Bahagia macam dulu . Kau & aku kita sejiwa . Kita selalu gelak sesame . Aku marah kau . Kau marah aku . Kite selalu keluar naik moto sesame waktu tu . Lepastu satu hari kalau tak melawat pintu rumah kau memang takbole . Hahahaha . Kesian Mija asyik kene teman aku jee . Aku nampak muka kau je aku happy macam kau tu kamera kan ? Setiap kali nampak kau mesti nak senyum . Hehe . Tapi tu dulu . Sekarang kita dah lain kan ? Kau dah busy mybe dengan ORANG KETIGA . Ye ORANG KETIGA tu kau lah kau lah CER TERASA SIKIT ! >.< . Kalau boleh . aku nak amik batu paling besar *batu cave ke . aku nak tulis dekad batu tu aku benci kau lepastu baling dekad kepala kau sampai pecah . k aku memang kejam . Baru kau tahu macam mana sakit kau rampas DIA dari aku :'( Setiap hari weyh aku nangis sebab kau . PERAMPAS . Aku tahu aku mungkin bertepuk sebelah tangan tapi taksalahkan . Mane de pompuan suke tengok crush die dgn org lain . 

Dear crush . Hana mintak maaf sekarang asyik emo pade awak . Marah taktentu pasal pasal that gurl . Hantar mesej merepek kat awak . Lepastu awak tahu . Haritu awak kol saye saye happy sgt . Lame jugak kita borak kan ? Awak dengan saya suka kutuk orang lepastu gelak sesame . Awak suka sakat saya . Auwwwww saya rindu situasi tu :'( 

YA ALLAH , andai perpisahan itu jalan terbaik buat kami . Pisahkan kami dan Jagakan dia serta berilah kebahagian kepadanya bersama pilihan hatinya . 


#Hana harap kalau dunia ni dunia magaik . Hana nak mintak teddy bear yang paham perasaan manusia macam TED ni :'(


PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING