| Litter star world |
✿ Hancur Hati Merana Badan ✿
Wednesday, September 12, 2012 • 7:31 PM • 0 comments

Assalamualaikum dan selamat pagi . Setelah sekian lama tak mengupdate apa apa . Harini teringin nak tulis dan luahkan segalanya .. 

Cer baca ayat dekat gambar gambar atas tu ? Semua broken broken kan ? Putus dengan boyfriend ke ? Ishh takde maknenye , boyfriend pun tak ada kan ... Sebenarnyakan . Sahabat . Semua berkenaan seorang insan yang bergelar sahabat . 

Mengapa kite kene jage hati kawan kalau kawan tak jage hati kite ?

Mengapa asyik kite dengar luahan kawan tetapi sakitkan hati kite ?

Mengapa mengapa ? tu sebab kite tak sanggup bagi kawan kite rase terkilan kalau kite tarik muka bila die meluahkan sesuatu . Tapi macam mana pula kalau apa yang di luahkan itu buatkan kite terkilan dan sakit hati ..

Sahabat bukan sesiapa untuk kita sebenarnya . Dia hanya sahabat dan bukan darah daging kita ..

YaALLAH . kau bukan kan lah pintu hati sahabatku supaya sedar akan semua perbuatannya . Penat dah aku nasihkan dia . Jenuh mulut . Demi sahabat . Walau kite terpakse korbankan segalanya termasuk orang yang kita sayang dan pernah kita miliki . Demi dia . :'(

Sape sangguupppp bermadu kasih ? Sakit tak hati kauorang kalau kawan korang sendiri tikam kau orang dari belakang ? Kawan baik okey kawan baik . Kite selagi ade sabar sabar jelah . . Jadi hipokrite lebih baik untuk sementara waktu :"(

Tolonglah tamatkan sendiwara ini supaya diri aku tak tersekse lagi weyh . Die aku punye . Tolong repeat die aku punye . :'(

kbye . Hancur hati takde yang tahu . Air mate darah tak mengalir di mata tetapi mengalir dalam hati ibarat tercucuk pisau yang baru di asah oleh sahabat baik sendiri 


PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING