| Litter star world |
SKULLYZEM member promotion :D
Monday, April 16, 2012 • 6:49 AM • 2 comments


Before starting that topic yeah , nak tunjuk ni , lawa tak tak hana draw gune paint ? hahaha . ish . tolong jangan gelakkann*sepak kunk . . . lalala . hihi . tak suke diam diam je taw . 


kenapa kenapa kenapa muke die badan die telinge die gigi die macam tuu ? persoalan . haha . eh suke hati saye lah nak draw bagaimana pun . hihi . idea kreatif saya lahh . cehceh . okey stop tatap bende alah ni . 

jum ubah topik . now . hana nk promote / promotage band and page and group ni . dorang ni group band music sekolah baru hana . Hana teringin nak masuk tapi apekan daye mak and ayah hana mana bagi . Dia kate music ni ade seteng yg gune gune pil hayal so die takut nak bagi anak tunggal kesayangan die ni masuk or pergi buat ape ape pertandingan . Main music kat rumah je lah and main kat rumah jaja . kan jaja ? hihi . 

band power rock rabak seyh :D <---- CLICK SINI
k , tulah dorang punyer link . nak tahu lebih lanjut . usha usha je page baru dorang tu . bebudak nye sume sportting derr . huhu . 

Bak kate admin tu kan . Die nak liker sampai 10K , okey kite tengok boleh ke begitu ? insyaAllah . so same same lah naik kan jumlah liker tu . *kami memang batak LIKE . so anda marah ? cool sudah . nah aiskrim . sejuk sejuk . hahhaa

Hana ade jadi sponser satu GA ni dan syarat hana tok pemenang ialah LIKE FANPAGE ini . So harap harap para peserta ikut segala syarat yg di sertakan . Semoga makin ramai liker yg melike page ini . Sekian tentang band ini :DD

Sila tengok syarat saya pada GA ini yg berNombor 29 . sila tekan dan anda akan lihat apa syaratnya seperti saya nyatakan :"))
GiveAway yang COMEL loteyhh :")



haha . ape comment ? ape celop ? eh teruje nak main music ? bodek je mereke . cehwah . haha . Sebenarnye bukan apalah kan . Sahaje je nak naik kan dorang punyer liker . Yelah biar terkenal . Bukan nak gedik okeyy . Kite sudah janji . so harus tunaikan . Sape tak bangge band sekolah sendiri terkenal kan ? ye dak ? 

|
|
|
|
V

PAGE TURUN KE BAWAH


 ☑ aku rindu saat manis bersame kau
 ☑ aku rindu gelak mcm orang gila dengan kau
 ☑ aku rindu gaduh dengan kau
 ☑ aku rindu melepak dengan kau
 ☑ aku rindu sepak tampar kau
 ☑ aku rindu senyuman kau
 ☑ aku rindu ketakutan kau 
 ☑ aku rindu perangai kau
 ☑ AKU RINDU SEGALANYA tentang kau :"(
☐ bila kita dapat jumpa lagi ?
☐ gelak mcm dulu
☐ STP wait for me . I'll never with you .
 ☑ I WANT TO SAY I MISS YOU | LOVE YOU | NEED YOU dear bff :(

k lah sampai sini . sob sob . RINDU itu godaan syaitan . 

p/s : td hang out mp dp nampak member stp borak borak . okey saya sayang dan rindu mereke . Assalamualikum . Selamat bersekolah budak melaka besok :")




PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING