| Litter star world |
❤ Tolong Abang Asyraf kembali pade Hana :"( ❤
Tuesday, March 27, 2012 • 11:32 AM • 2 comments

Assalamualaikum , Salam selamat pagi , 2:21 a.m , Rabu , 28/2/2012 



'' Anak sungai lagi kan berubah, Ini pula hati orang.. '' 
Tapi..hati ini bukan anak sugai 
tak mungkin ia kan sama 
Keikhlasan, kesetiaan dan kasih sayang 
Punca menguatkan pertalian ini 
Abang.. 
Deru ombak yang memukul pantai 
adalah umpama laungan suara hati ini 
menjerit-jerit melaungkan nama abang.. 
Kicau burung yang berlagu merdu 
Umpama suara rindu ini 
yang rindukan pertemuan 
Lembut bayu yang mengusap rerambutku 
Selembut perasaanku yang inginkan usapan mesramu 
Abang.. 
Adakah aku keterlaluan dalam menyintaimu? 
Di manakah aku seharusnya berdiri? 
Salahkah aku meletakkan harapan tinggi menggunung? 
Persoalan ini tiada noktah.. 
Abang.. 
Kicau burung di tepi pantai 
Bersama deru ombak dan bayu lembut.. 
Adalah bukti.. 
kasih sayang, rindu dan cinta hana buat Abang.. 
Percayalah Abang.. 
abg akan menjadi milikku kelak.. 
InsyaAllah..
Hana tak tahu kenapa malam ni hidup hana tak keruan , hidup hana sedih teringatkan acap yang jauh sgt nun di sisi , Andainya Hana dapat dia kembali , Hana bersyukur sangat pade illahi sebab buka kan hati die untuk contect hana lagi . Hampir setahun setengah hana tunggu dia selepas hilang perhubungan sebagai adik dan abang . Sangat sakit hati dan jiwa ini bila dapat tahu dia ada adik lain dan die lebih mengutamakan orang baru itu . Tetapi redha . Demi dia hana dah bagi macam macam . Handphone . Topup . HAIH . betapa bodohnya hana dulu . Tetapi kerana sayang . kini hana tak dapat tipu diri hana yang hana sangat sangat merindui dia . 

Ya ALLAH , TOLONGLAH KEMBALIKAN DIA KEPADA HANA , 

''Dalam satu hari bang , saya hilang semuanya''
''Kalau ada jodoh kite jumpe lagi''

Hana akan nangis bila hana dengar ayat ni , Ayat ni lah yang sering kami katekan bila kami jumpe , Abang , Semoge pintu hati kau terbuka semula untuk diriku selepas aku hilang semuanya yang telah aku beri padamu , Tolong hargai pengorbanan hana . 

Sobsob , taktahan air mate nak terkeluar , Dah lah , Wajib tidur sekarang nim , Assalamualaikum awak awak semua , 

angin khabarkan melalui hujan melalui matahari aku akan sentiasa merinduinya
Muhammad Asyraf bin Hasruddin . Smk Tun Perak . 17 Years old . Is an adopted relationship from 02/02/2010 until don't know . ILOVEYOU-FOREVER MISS YOU . maaf saya angau dengan dia . tolong marah dia sebab dah buat saya terhegeh hegeh mahukan dia :"( 

 p/s : esok pergi sekolah mate bengkak :'(



PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING