| Litter star world |

Kawan kawan . Lawakan belon belon dekad gambar atas tu ? Ye sememangnya lawa dan hana terpikat dengan ini gambar . Ini lah yang hana kate Giveaway yang hana nak join tu .

Syarat syarat penyertaan tak ade lah banyak sangat . Bersesuaian dengan Giweaway yang cukup simple dan menarik ini . So dengan izin Allah dan keizinan Internet yang laju ni . Hana dapat memenuhi semua syarat yang telah ditetapkan .

Di sini hana tepek kan buat tontonan anda semua . Tengok jangan tak tengok taw . Sambil itu ringan ringankan lah tangan untuk melike dan follow ianya juga ye . hehe .


a) Agape Boutique  b) Efa Shawls  c) Mid Vill  d) d) Nanakimie 
e) Alisa  f) Wan Hazel  



Yeahh . Yippi . Hooray Hoorayy . Internet kembali laju . Fusyoo . So dekat sini Hana nak pamerkan lah sekali hadiah hadihnya . Menarik manarik taw . Rugi teramat sekiranya kawan kawan comel tak join . 

Senarai Hadiah :1) Kasut Eksklusif dari Agape Boutique (kasut lelaki/perempuan : boleh pilih sendiri) (TOP REFERAL) - satu pemenang
2) Cenderamata dari Jepun dari Mid Vill - 2 pemenang
3) Brooch Eksklusif dari Efa Shawls - 3 ~ 5 pemenang
4) Satin Shawls Eksklusif dari Nabilah Said - 2 pemenang
5) Baju Berkolar dari Nabilah Said (men's wear) - satu pemenang
6) 3 Header & 2 Blogskin dari Alisa - 5 pemenang
7) Doodle Eksklusif dari Wan Hazel - 1~ 2 pemenang
8) Topup dari Nanakimie - satu pemenang
Kawan kawan dah tengok ke belom ? Menarik sungguhkan ? Adushh . Yang best kalau dapat satin shawl . Malas nak beli . So kalau dapat free free alahai bestnya . Hehe .

Kakak Abang Adik comel . Doakan hana Terpilih sebagai pemenang yea . InsyaAllah . Amin

P/S:ni giweaway pertama yang hana join selama hana berblogging sebab mase dulu blog ni tak lawa . sekarang dah lawa . eceh . k . perasan . -.- . hehe . k bai . Assalamualaikum   




PASTFUTURE
Follow Home


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING