| Litter star world |
❤ Pahala Untukku & Untukmu InsyaAllah , Sape nak sponser untuk Ga , Mari sini ❤
Sunday, March 25, 2012 • 1:52 AM • 1 comments
Assalamualaikum adik kakak abang cikgu pakcik mama papa sekalian . haha . okey sedang merepek . Tolong tepuk kepala saya . Terima kasih . Yeahh . 
 Comel kan budak ni ?? Tolonglah kata comel . Hawhhhh . Semoga nanti dah besar besar hana boleh dapat anak yang comel macam budak ni . Heyeah . Okey merepek lagi *>* peace .

Anda sehad ? Hana sehad tapi ade lah tak berapa nak betol siket . Haha . Sebenarnye kepale tengah serabut sesangat sangat . Korang mesti pelik kan . Dulu waktu form3 . Hana ni setiap hari update blog . Sekarang tidak lagi . Almaklumlah . Sekarang dah jadi over rajen ! *lawannya . PEMALAS . hawhh . haha .

-kerja biologi-malasnya nak buat
-basuh kasut sekolah-okey malam nanti-sedangkan esok sekolah
-hafal public speaking punyer text-hawh . text pun belom carik
-kerjakerja sekolah menimbun-bawah meje ler bro

Senarai di atas tu semua yang BELOM SAYA BUAT . harap maklum . Haih . taktahu lah kenapa . Akhirakhir ni rase badan ni malas sangat nak buat apeape . Makan tido laptop gitar . Itu jelah kerje nye . Takpelah esok masih ade . Mungkin sempat nak buat semua . Kononnye . Haha

Berbalek kepada cerita . Hana banyak jadi sponser tuk GA orang . Sebab nak buat kebajikan ler der . Duit tak leh bawak mati pun kan ? haha . So nak cakap ni !! Sape nak buat contest or GA yang memerlukan sponser sila inform kan kepada hana 


Tolong jangan sebarkan facebook si comel itu . Hakpuihh . comel ler sangat . haha . okey ape ape hal conteck hana di fb2youto me tuu yea .

sedekah banyak pahala banyak , sedekah sikit pahala berkurang , tak sedekah ? al bakhil lah kalian semua . hihi . assalamualaikum 



PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING