| Litter star world |
❤syukran ya sis . ohh kami hargainya❤
Monday, February 6, 2012 • 6:18 AM • 0 comments
 

Cantik an an gambar atas tu ? ayat die lagi lahh lawa . tp lawa lagi kalau kene ubah siked ayat kat atas tu . haishh . hari ni berapa hari bulan ? 1 ? 2 ? 3 ? ke 31 ? okey . stop . menulis bende ni time azan berkumandang hah . dapat la pahala kan ? hakpuihh . haha . stop mengepek . nak bercerita . berdirinya aku di sini tanapa kerusi ingin berkata ''alhamdulillah ''weyhh sebab cool double mint sgt badan aku lidah aku niyh hah aku bila aku n my geng dapat tahu every day night morning late night , aku mendapat pahala free of charge tanpa bayar or change in plug daripada manusia yg bermurah hati and in english say KINDNESS gurgurls . eiyekk . terima kasih kerana memfitnah kitaorang ye mak cik kakak comel comelan sekalian . hanya Allah yang dapat membalas segalanya . jangan nnt kat padang masyar cari aku mohon kemaafan bagai sebab aku dah berjanji ngn diri aku sendiri ,sampai aku mampos pun aku takkan maafkan kau .fullstop.harap kau faham makna disebalik ni.sebab kau dah buat aku menangis hampir tiap malam dalam minggu ni sebab fitnah kau yg kau sebar merate rate pasal kiteorang . shit . anda tolong betol kan diri anda dulu boleh ? tak guna kan suruh orang jangan memfitnah tapi yang buatnya diri sendiri.ingat , setakat tudung kau labuh sampai paras bahu tu *okey taklabuh ! please labuhkan boleh ? haha , bagi nasihat kat semua orang tapi diri sendiri mengumpat , memfitnah ? lu ape hal ? kecoh benau beb ? ade ke orang nak respect smpai aku gn geng aku pun hilang hormat kat kau.aku tahu aku tulis ni sebab ikut nafsu tapi setakat ni je tahap kesabaran aku kat kau n geng geng com comel comellllllllan kau . ish3 . hebat kan kau bole buat aku menangis ? fusyoooo aku langsung tak terfikir #clap your hand . aku malas lagi nak tulis panjang2 sebab nnt maybe aku tertmbah perkataan yg xsepatutnya aku ckp.overall ,thanks for all these.i will never forget it and i really meant it FO :// 


PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING