| Litter star world |
BERTEPOK SEBELAH TENGAN TAK KAN BUNYIK ❤
Sunday, February 26, 2012 • 5:53 AM • 1 comments
Heyy Geng ,
Assalamualaikum , Peace V.V yaww ,

Eh , hari ni ade JOM HEBOH HEBOH KEPOH KEPOH taw kat melaka , okey , hana xdapat pergi , and never never ever dapat pergi kowt , biaselah kan , parent xbagi , katenye itu tempat maksiat . So sepanjang harini ? Pergi tusyen je lah kan , bosan kowt , tp best lah jugak ade membe pompuan sekepale , cikgu mengajar kami duk makan 'gulegule getah+air slurpy' haha , cikgu tu cine maa , die ape heran , syok sendiri mengajar je pon lalala ~

''BERTEPOK SEBELAH TANGAN TIDAK AKAN BUNYIK''

Macam best jea kan ? korang pernah dengar pepatah tu ? hah . bende ni lah yang buat hati hana terluke amat sekarang ni . Yelah sape tak terluke kowt , kalau bertepuk sebelah tangan , alangkan binatang kat zoo melaka tu pun kalau die suke makhluk tu , tp bende alah tu xsuke die , mesti die tacink an ? same lah mcm hana ni hah . Ya Allah rase nak cucuk jea jantung ni dengan jarum biar sakit tu mati . Tapi ape boleh buad kan ? hanya diri sendiri ni je yang tahu .

Al kisahnye , someone dah dapat ganti tempat syahid dalam hidup niy . Pertama perkenalan ye mcm biase dekad sekolah , dan berakhir pada mesej , tp tu semue sementare . Mungkin bukan jodoh kite untuk berkenalan dengan lebih rapat .

Awak . Kalau awak tahu . saya sayang awak sangatsangat . Ye saye tahu walau baru berape minggu kenal kan ? Saya terpikat dengan cara awak take caring pasal saye . Awak sporting di awal pertemuan kita . Pada mulanya awan biase . Dan di akhiri oleh perasaan cinte saya kepade awak . Saya kuad sangat jeles akan semue bende yang awak lalui especially kalau itu melibatkan awak dengan perempuan . Saya rase hati saye ni mcm robek je . Ye saye tahu , tak sepatutnye saye berfikiran cm tu sebab awak bukan milik saya . Saya taktahu biodata awak . Siapa awak . Dekad mane awak tinggal . Alangkan name awak pun saya tak tahu . Cume pertemuan kite berborak pasal bende yg tiada kaitan dengan kita kan ?

Awak . Saya ucap thanks sgt kat kawankawan saya yang bantu saya berkenalan dengan awak . Unexpect pun awak mintak nombor . Saya bagi jelah . Bak kate orang rezeki jangan di tolak kan . Peluang tu . Hajat saye nak kenal and jadi kawan awak je . tak kan lebih .

Awak tahu tak . Saya gembire sangatsangat time first mesej awak masuk . Petang tu . Saya ontheway bawak kawan saya pergi pasar malam . Demi balas mesej awak saye bawak moto laju dengan sebelah handle . Kejap ke kanan kejap ke kiri . Naseb tak masuk longkang taww . haha . Dalam 4 jam saye topap 8ringgit . okey . First topap 3 lepas tu na habis sebab no awak bukan maxis . So decide guna 5ringgit tu untuk topap . Lepas topap 5 tu masuk . Cepatcepat saye balas mesej awak . Time tu cerite pasal pakwemakwe ,

Saya tak ade pakwe . Awak pulak ? ADA , okeyy hati saya mula hancur -.-

Lepas awak bagitahu name makwe awak . Kite dah xmesej kan ? mesej kite stop sampai situ . Besok saye datang sekolah . Saya nampak awak . Aww . Nak je senyum sepenuh perasaan dekad awak . Tapi awek awak ade . :"( Saya kecewe sangat awak . Cara awak mesej saya sebelom kite sentuh bab pakwemakwe berbeza dengan sekarang . Awak layan saye mcm awak belom ade makwe . Ye mak we awak comel . Baek pulak tu dengans saye .

Hari jumaat tuh . saye dah fikir masakmasak . Saye tak kan ganggu awak lagi . Biarlah perasaan minat tu hanyut sebegitu sahaje . Saye bukan perosak hubungan orang . Saye harap awak bahagia dengan si dia . Dan insyaAllah di suatu saat nanti saya berjumpe dengan pasangan yang terbaek saya di mana mana tempat mengikut kehendak kunfayakun Allah S.W.T . amin .

last word MAAFKAN DAKU KERANA PERNAH MENCINTAIMU abg .




PASTFUTURE
PRINCESS PINK


7 Pinky An Non |







TALKIE TALKING